Thursday, August 27, 2009

2nd Day Quarantine

Diari Seorg Suspected.

Assalamualaikum,

Huuu~ Boooorrriinkkkk!! =(

Today is my 2nd day quarantine. Baru lepas breakfast and makan ubat (ya ya...aku x pose!! =p)..Boosann giler kene kurung nih. Xtau nak wat pe kat umah. Aku nak tgk tv pun xde selera. Mengadap laptop je la keje...Booriinkkk! X suke nyee sakit ni! Tp maybe kesakitan ni utk mengurangkan dosa! (huhu aku bukan nyee baik sgt pun..)

Bangun pagi td kepala rasa banging and berat giler. Aku pun dh xtau nk diagnos ape yg aku rasa ni...sakit die dh bercampur2...plus aku period pain! So amat lah sukar utk aku mengesan senirik. Sama ada ape yg aku rasa ni disebabkan penyakit or disebabkan kesan ubat...or maybe period pain!!..so bleh detect ke yg maner satu? Any docs read my blog?? (wakakaka mcm ade org nk baca blog x bape nk ilmiah ni =p)

Aaarrgghhh aku xtau nak wat pe nih??..Xmo la asyik tido jee smpai biulll! Eeerrrggghhhh.....HHHHHEEEEEELLLPPPPPP!!!

0 baby's note!:

Post a Comment