Last Ramadhan Update

11:03 AM

Assalamualaikum,

Days by days nak update blog ni tp x jugak update. Dh seminggu pun since the last one. So let me cover aite started from 11/9/09. (ntah igt ke idok ni!!)

Friday, 11 Sept 2009.
On this date, mcm bese gua kerja! And rasa2 gua la kannn, gua bukak pose kat umah je. Eh siyes laa..gua x igt ape gua wat on dis date. pepe je laa ek..

Saturday, 12 September 2009.
Pagi2 lagi aku dah kuar ke Cyberjaya, pasai ade job interview kat saner!! Alaa IT Helpdesk je! Nape tukar keje??..Saje je, nak try cabang IT yg len plak. Keje skrg x best ker??..Current job memang ok la, cume kalo better offer why not kan. Ini untuk mempertingkatkan taraf hidup..hehe.

Abishh interview, i kuar ngan Baby & Mama Baby. Kiteorg g merayap Nilai 3, cari persiapan barang hantaran. X banyak pun, untuk 5 dulang je!! Pastu merayap kedai karpet plak, Mama Baby beli 2 carpets while me...huuu~ xde yg berkenan. Around 5 lebiy kiteorg sampai Kajang, terus gi pasar ramadhan kat situ. Banyak gak la lauk yg mama baby beli. And ari tu berbuka lg kat umah baby. waaaa byk kalinyee aku g umah die,..memang xtau malu!! huhuhu

Malam tu xde wat pe sgt. Before baby hantar balik, sempat lagi melayan adik2 die men bunga api. Tp sayang bunge api skrg ni pendek2 and x besh langsung! X mcm zaman gue kecik2 dulu..Superb k!..Umur 6, 7 tahun dh bljr men mercun papan.

Sunday, 13 September 2009.
Hari ni hari x bape best dalam hidup aku..sebabnyyee aku bangun sahur kul 4.30 a.m. Pinggang sebelah kanan aku sakit baaaangat! At the same time aku rasa meloya teramat2. So sah la, penyakit lame aku dtg balik. Aku call baby suh dtg amik, sebab dh x tahan sangat. Around 7 gerak g Pusrawi. After check up doc said die akan bagi aku injection. Fuhhh! Lega sangat after dpt injection tu. So aku admit dalam 3 jam kat Emergency Ward Pusrawi. kkkrrooohhhhh zzzzzzz...

Cian baby ari tu, awal2 lagi dh kene kuar bawak aku g spital. Then gi shopping barang2 kat Jalan TAR. Imagin la dgn x mandi nyee, selamber yaya kiteorg redah Jln. TAR tu...huhu lantak! After dapat sume barang2 yg kiteorg nk, we go to my aunt house take a bath then balik umah baby plak! My dad datang ari ni, ade course kat UEM Academy. Pick him up at KL Sentral then g Midvalley.
Malam tu kiteorg plan nk g Zanmai Sushi tp malangnye ramai org que...Nak x nak menapak jap kat fudcort Midvalley Gardens. Not bad gak makanan kat situ. Aku yg x pose ni pun terliur gak..hehehe. Tunggu punye tunggu, Zanmai still ramai lagi. So aku bawak la papa g makan kat Sushi Zen. Best gk laa, cume die kene order. X mcm sushi king, sakae sushi ade counter pusing2 tu. Aku bantai Salmon Sashimi banyak2, suukkkeeee! =).

Abis dinner g merayap jap kat area Golf, biase la papa. Tp sayang, ape yg die nak xde kat situ. Size kasut besar la..itu laa..ini laa..last2 window je! After g antar adik and Baby, aku balik semula kat papa. Papa ajak teman die kat hotel, tido kat situ. Die macam x sihat penink2! Bese la kan, anak pompuan la nk kene tengok2 kan ayah nyee...anak solehah aku nih!! hehehe

Sahur kat situ ala carte, aku order la ns goreng yang chow (ns goreng cine) tp huuu sad to say laa..x sodap!! bek mkn kat kedai tepi jalan lg sooodappp!

Monday, 14 September 2009.
Today plak ari aku meronggeng mak minah ngan kawan2 Uniten. Sape lagi kalo bukan roy, syimah, ieda (jr), intan (jr) and Yan. Ieja and Nina cancel last minute. Katenyee Ieja sakit mate and nina on duty plak!..huuu~
Kiteorg sume berbuka kat Alamanda je. Ingat nk makan kat Fish Manhattan pas tu x jadi. Nak makan pizza, org ramai x blah lg. Last2 kiteorg pekena KFC je la. Alhamdulillah. Sodap jugak laa! =). Pas makan g meronggeng candid cam plak!

Ramadhan kali nie, alhamdulillah best! Ermm i think this could b my last ramadhan alone, with my famili...Next ramadhan, new member wil join me and my famili. And i also will join the other famili. Ramadhan akan datang would be Ramadhan for 2.
Insyallah....

You Might Also Like

0 baby's note!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images