My Hepy Day...

10:19 AM

Assalamualaikum,

Semalam dh penat sangat nak wat entry,..so kite cont ari ni k.

YES! Yesterday was my beday. I'm becuming 26th...What an age! Tp perangai still kanak-kanak ribena.

Aku amik EL semalam, sbb nk kene g klinik untuk blood test. Ingat nak pegi pagi, skali sume klinik wat tghari. Kalo tau baik masuk opis dulu awal2 pg tu.

After call a few clinic, we decided to do the test at Klinik Kesihatan Bangi. Walk in blood test. Klinik len yg aku call, dh penuh!

Perkara yang x dijangka berlaku. Aku bertemu roy dan kami sama-sama nak wat blood test. Aku heppy sangat dapat jumpe die. Maklumlah, die kawan pertama aku kat Uniten dan insyallah mudah-mudahan sampai ke akhirnya kami akan berkawan.

Lepas blood test, Mr Rasaksa ajak balik rumah dulu untuk solat. Ghupenye die dh plan utk surprisekan aku. aaaaahhhhh soooo nice! mmuuaaxxx sayang Mr Rasaksa.

After that we plan to hang out. Maklumlaa weken ni Mr rasaksa xde. Kene attend famili day kat Tambun, Ipoh. So adelah lebiy baik meng'qodo'kan dahulu masa dating kami. hehehe...

Masa heading to Midval, aku yg sememang nye lapar mengajak Mr Rasaksa makan hawker. Tp malang skali, nafsu makan ku berubah..

"B,..B,..org tingin la plak nak makan seafuuuddd.." dengan ungkapan suara lunak manja.
"Seafud??...Nak g kat mane??" tanya Mr Rasaksa.(tgh ade mood nk melayan)
"Jom kite g Klang nak??..makan seafud kat sane" beria-ria aku suggest.
"Ermm ok gak!..Jom!" memberi feedback yg sangat terangsang. wuwuwuwu
"Jom,..kite g tengok Sunset skali kat sane!.." another added value suggestion.

Yaaayyyyy! ssssuuukkeeee...hati berbunga riang! =)

Tp bile aku tengok jem yg agak...huuurrmmm tteegghuukkknnyyeee!

"B, sempat ke ni nak tgk sunset??"
"Alaa sempat punye. Skrg baru nak dekat kul 6" terus memecut ke Klang.

Malangnya, jem ini membuat kami terlewat untuk menyaksi kan sunset tu.

"B,..mane sunset??...Dah gelap benau nih!!"...dalam hati x tahan nak ketawa. Sempat aku cuit pinggang die. Then we end up laughing at each other.

Then terus g makan seafud kat Muara. Tp sayang seribu kali sayang,..seafud die x fresh...Huh! Bek aku g makan kat Kuala Perlis lagi pueh ati. huhu


Our Day Pikces..


roy n me....gud fren!


Pasangan serasi sehati berdansa...


kami -ve HIV...yay! bleh kawen...=D


On my beday...


Sweet dessert from Mr Rasaksa...siyess sedap!

Night Pikces

inilah pemandangan port klang

aku yg mengidam...

lauk-lauk yg kami habeshkan..

beday girl with her Mr Rasaksa..



Thank you Mr Rasaksa. You've made my day...

.

You Might Also Like

0 baby's note!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images