Bahagiakah Aku??

12:39 PM

Assalamualaikum,

Bahagiakah aku??....huuuu, drama giler tajuk entry kali ni kan.
hehe..actually xde pepe pun. Aku sebenarnye tersangat lah bahagia kerana telah pun memjumpai cable phone aku. Yyyeeesssss! =D So entry lepas ni bleh la den buh gambar byk2 ok.

Tapi....

Bahagia ke aku? uuuwwaaaaa T_T xde CHAN la nak dapat camera from Mr Rasaksa. Sure die akan cakap, "Haa dah jumpe cable wat pe nak bazir beli camera plak. Ari tu nak sangat phone camera". Aiiiyaaakkk! Harus lah tidak bersuara..hohoho

So ini lah die cable yg temporarily lost ari tu..hidden sumwhere in my lappy bag. Adieh..tp ari tu dah search banyak kali. Siap tonggeng2 kan beg tu lagi. Tp xde puunngg! Now alhamdulillah dah jumpe..and sedikit menyesal kerna terjumpa kerana kes penjumpaan ini telah melenyapkan impian utk memiliki camera cute...


Ke manakah ko menghilangkan diri??



I'll will cont bloging wit some updates from my HP ok...
.

You Might Also Like

0 baby's note!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images