I ♥ Dessertsss

9:14 AM

Assalamualaikum,

Malam Rabu 2 ari lepas, I made a tiramisu for Mr Rasaksa punye project jual2 kat Ofis. Before this I wat tiramisu bekas besar2. And this time Mr Rasaksa request buat bekas kecil supaya senang nak jual. For ur info, nak wat tiramisu ni memang mahal ckit. Die punye cheese punye la mencekik. adoiii...

Malam masa buat tiramisu tu mama being so helpful. Sume barang untuk wat cake mama keluarkan. Terasa menyusahkan mama plak. But THANX a lot ya Mama bagi Zihan gune barang masak mama. And after that she also helped me washed all those stencils that I've used. Aaaahhh terasa sangat segan. Kalo my mama sure die dah jerit2 biarkan org len kemas mende yang aku sepahkan...

Tp tu la semalam lupe nak candid gambar tiramisu bekas kecil..




Gambar2 ini ehsan dr google images ok... =)

Huuuu terasa berdebar sebenarnyee ni...
Agak2 laku x?..Baper la agaknye price yang Mr Rasaksa tawarkan...

Ooowhh before I forget, X lame lg I nk launch new blog called "THE BACERY CLUB". This blog is related to Foods, Desserts and Recipes. I pun tgh nak cari kawan2 untuk form a makan2 grup. Concept die, this group akan set 1 tempat utk makan2 on weken sambil2 tu bergossip laaa. Then I akan wat review. Kalo g ramai2 ni senang ckit nak explore 1 resto. Sbb masing2 boleh order menu yang berbeza and masing2 bleh rasa. So anyone nak join?



.

You Might Also Like

5 baby's note!

  1. bgi lah i rase yg u buat tu ;p.mesti sedappp..kak ann nk resepi tiramisu tuuu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. jauhhhhhhhhhhhh...camne nk join...zihan,buat puas2 nw...nnt dh ada bby...masyallahhh....xyah ckp ler...hehe

    ReplyDelete
  4. hehehe,..xpe! Zihan balik perlis kite p makan kat Hai Tien naa...

    ReplyDelete
  5. waaaa...sedapnyaaaa kt hai tien...yum yum

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images