Thursday, November 28, 2013

Jari Menari Kembali

Assalamualaikum w.b.t,

Lama tak menapak kat sini. Terhenti seketika jari-jari domok ini menari di dada keyboard...ceewaaahh!
Nak kata tak ada masa, mustahil! << Ayat klise

Masa tu ada cuma jari-jari domok ni sibuk menggentel mende lain.....apekah??

Hokayyy...enough merapu meraban.

Ni saja izinkan jari-jari ini menari seketika sementara tunggu officemate kosong kan surau untuk sesi mengepam. Yea...mak anak dua ini kene sustain pengeluaran kerana demand DM telah meningkat naik...mencanakkkk tahap kelaparannya! Kuusss semangat, anak lelaki la katakan...

Ku harapkan rezeki ku murah...rezeki anak-anak ku murah....rezeki suami ku pun turut murah.
Tak kisah lah...apa-apa rezeki pun terima...selebihnya aku percaya ianya dugaan kerana kasih sayangNya.

Esok separuh hari. Separuh lagi perjalanan menuju ke Lumut. Sepupu ku kawennnnn aka x-bridesmaid aku dulu ....Barakallah!

Masa untuk berkumpul sanak saudara...yang paling penting dapat jumpa ayahanda dan bunda. Semuanya akan turut serta...adik-beradik lengkap semuanya. Alhamdulillah.

Di beri kenikmatan untuk bertemu lagi....can't wait.

Soon 3puluh...just around the corner. Azam Baru mix with Azam Lama.

Kali ni work more harder...harder than before...lebihkan kesungguhan.

Harap MALAS berkurangan...sshhuhhh ko malas...go away!

1 baby's note!:

DYatie said...

Have a safe journey!

Post a Comment