Tuesday, March 10, 2015

5th Year Anniversary, Wood Year!

Assalamualaikum w.b.t,

Take sometime to post this

Alhamdulillah...pada 26th Feb yang lepas, merupakan wedding anniversary FASZ yang ke 5. 5 tahun yang penuh pengisian onak ranjau kehidupan suami isteri bersama anak-anak. Keseluruhannya bersyukur kepada Allah kerana rahmatnya. Kehidupan adalah seperti komuter..adakalanya memberi banyak masalah. Syukur untuk 5 tahun ini. Macam-macam yang kami tempuhi untuk memahami hati budi memasing. Not easy k. Gaduh-gaduh tu biasa la. To get use to it is going to take sometime.

Sejarah 5 tahun.

Tahun Pertama (Feb 2011):
Tinggal bersama mertua. Gaji ciput. Anak seorang.

Tahun Kedua (Feb 2012):
Masih tinggal bersama mertua, dalam proses mencari rumah. Tempat kerja baru, gaji up sikit.

Tahun Ketiga (Feb 2013):
Pindah rumah sendiri. Gaji up lagi (increment). Mengandung anak kedua.

Tahun Keempat (Feb 2014):
Anak dah dua. Gaji up lagi (increment).

Tahun Kelima (Feb 2015):
Dapat promote position baru. Belum ada rezeki ketiga ^_^!

Untuk kali ni kami tak merancang apa-apa. Cuma berkesempatan untuk luang masa makan malam bersama anak-anak sahaja. Itu pun post celebration. Apakan daya tak dapat nak dielakkan kerja pejabat yang melambak.

Perhaps after we are a bit free from hassle workload, we are going to have simple celebration together.

Hmmm was thinking wana do something together. Maybe JumpStreet Indoor Trampoline or District 21. Simple things could be is watch a movie together, bowling (lame giler since 1st baby born tak main bowling) and perhaps dinner just the 2 of us. =D

To my dearest husband, 
Happy 5th Anniversary!


Ps: I dunno what gift should I give you....Do you want a baby GIRL? =p

0 baby's note!:

Post a Comment