ZALORA LEVI'S ONLINE

12:08 PM

Assalamualaikum w.b.t,

Levis – Jenama Jeans Paling Popular di Malaysia

Pernah dengar tak? Haaa 1 brand yang gah dan tak perlu diperkenalkan lagi. Boleh di katakan, setiap orang mesti ada 1 Levis dalam almari. Selalu jeans ni orang akan pakai sampai rabak. Even dah rabak pun koyak kat sana sini pun pakai laki. Pesyen pe pakai suar koyak2 ni. Hehehe


Ha tengok tu promo baru Levi's.
Nampak Panas (Look Hot). Kekal Sejuk (Keep Cool).
Cepat Kering (Quick Drying). Boleh Bernafas (Breathable). kakakaka
Giler makkss direct translation.

Ada logik gak tu. Look Hot tu more to nampak mengancam lah. Levis' Jean mane panas pun. Tak pernah la aku experience pakai Levis tetibe panas semedang. Ko seru jin kot la panas...

Kekal Sejuk...yeah.  Aku sangat selesa dengan Levis.

Cepat kering. Tetibe masa tu hujan ke,..kene simbah ngan air jalan ke..tak ada selebet sangat since jeans ni mudah kering.

Boleh Bernafas. Bukan jean tu bernafas tau. hahaha. Lintang pukang nanti jeans bernafas. Means here tak ada la ko rasa sesak sangat sebab ianya selesa.


Biasa dengan rekaan koleksi Levi’s 501? Semua penggemar jeans pastinya biasa dengan koleksi yang pernah mencetus fenomena ini. Jenama jeans no 1 dunia, Levi’s telah ditubuhkn sejak tahun 1853 oleh Levi Strauss dan masih bertahan sehingga kini. Bukan sahaja menawarkan aneka pilihan seluar jeans untuk lelaki dan wanita, Levis juga membawakan koleksi baju-t, kemeja, wallet, dan juga aksesori lain. Apa yang membuatkan jenama ini cukup dipercayai adalah kerana kualiti produk yang dihasilkan terutama sekali  koleksi Jeans Levis adalah yang terbaik dan tahan dalam tempoh yang panjang.

Kini, Levi’s dengan bangganya telah membawakan kepada para penggemar di seluruh dunia aneka
potongan dan koleksi jeans yang cukup trendi dan original. Temui koleksi straight cut jeans, skinny jeans, boyfriend jeans, flare jeans dan lain-lain lagi, semuanya boleh korang temui di bawah jenama yang hebat ini. Hari ini korang boleh menemui butik Levi’s di setiap bandar di seluruh negara termasuklah di Malaysia sendiri. Walaupunbegitu, koleksi jeans Levi’s ini masih ditawarkan pada harga yang cukup berpatutan dan amat berbaloi dengan tahap kualiti yang diberikan kepada para pembeli.

Selain koleksi seluar jeans, korang juga boleh menemui aneka pilihan koleksi skirts, kemeja dan t-shirt keluaran jenama Levi’s dengan kualiti yang cukup terbaik. Kalau korang salah seorang penggemar Levi’s, milikilah koleksi jeans Levi’s hari ini juga dan korang juga  boleh membuat pembelian secara online di ZALORA Malaysia dengan pantas dan cukup mudah!

Tengok ni...

 

Aku suka dark color cam ni...gelap baru nampak slim, ye tak? =P

 

Hmm..nice jugak ni untuk shuben pakai g keje (casual looks)

 

Yang atas tu rareeee...nice kalau pakai ngan Long White Blouse.

I suka Levis straight & low cut, and bila terpandang koleksi yang ada kat ZALORA ni. Rasa membuak2 pulak nak beli. Siap ada potongan harga 25% tu. Rugi rugi kalau tak angkat satu. Korang pe lagi..cepat2 la serbu ZALORA. hehe

K..nak continue shopping.

Da.

You Might Also Like

0 baby's note!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images