I'm suspected

10:51 PM

Assalamualaikum,

Aku rasa nak tergelak pun ade dgn keletah kawan2 nih.

Aku tersangat la x sihat sebab kepala adelah Weeeennnggg!
Maybe sebab aku rasa banyak sangat kopi pekat masa nak buat tiramisu malam sebelumnya. And bangun pagi terasalah amat sengal and bengap di kepala. haaaa suuudaaahhh! Tp ku gagahi jua melangkah kaki ke ofis. Sbb nye aku syg nak amik cuti n mc byk2. Lagi pun company aku nak pindah so kene la bersiap ape2 yg patut.


Ini lah die status aku tulih kat FB...and result die klakar okaayy!

Korunk ni,..aku just pening2 n flu je. Bkn nye pegnent pun!
But if I'm pregnant I akan share the gud news with all of u ok.

And me expecting TWIN. Even most of sedara sebelah am pun mention, we gona get twin. But dun know which born! =p



.

You Might Also Like

1 baby's note!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images