Swim Baby Swim

11:02 PM

Assalammualaikum,

Bile la aku nak gi swim utk kuyuskan badan ni and at the same time gain stamina back....

Sekarang ni cam susah ckit nak g swim sebab xde sape nk jg nazhan. Dady plak stil ade klas until end of April. Maybe by that time baru aku bleh start swimming, jogging and jaga badan sepenuhnya. Dan x lupa jugak untuk start my project yang tertangguh sekian lamanya.

Ok back to cite swim nih. Dulu masa aku kat Uniten aku rajin swim. Aku start swim ms umur aku 8 tahun. Masa tu aku ada asthma and doc advice untuk diving selalu kerana ia dapat menguatkan paru2 and mengurangkan sakit asthma aku. Well asthma aku masa tu sgt kronik. Tp aku x kn escape dr men sukan sebab aku x suke org pandang aku lembik.

Aku penah cakap dulu bile ade baby nanti aku nak baby aku pun belajar swimming. Tengok cam matsaleh, kecik2 dah ajar anak diorg swim.

Macam video bawah ni,



Adorable giler tgk video ni kan. Budak kalo penat lepas mandi sure die akan tido nyenyak.






Nazhan dah bleh swim???

*

*

*

*

*

*

*

*


*

*

*

*

*

*

*


*

*

*

*

*

*

*

*


*

*

*

*

*

*

*


Ni baru nazhan sebenar...


Gambar atas tu cilok google je. Macam muke nazhan kn???

Insyallah one day nazhan pun boleh swim cam mummy.


So i was thinking nak cari pool ni and pelampung ni.

Kalo mahal sgt, nazhan terjun pool Uniten je ngan mummy ok.

Layan video Swimava.



You Might Also Like

4 baby's note!

  1. pic baby yg swimming tu bukan nazhan ke.. but seriusly, if bukan, mmg sejibik mcm ur baby.. at first bila tgk gmbr baby swim sblm scroll down bwh tu is nazhan, rupa2nya bukan.. nazhan cute n bam2 la..

    ReplyDelete
  2. lahhhh.igtkn nazhan.mukee sejibikk la cm nazhan.hahaha..yg video 1st tu baby umur brape eh agak2?agak2 klu cmpak adam dlm bathtub cmtu die bleh xswimming.nnti nk masuk kn adam kelas swimmng la,jgn ikut cm mumy die xreti swim dan la penakut air.huhu

    ReplyDelete
  3. anony: tu la..google terjumpe pic ni..cm nazhan..hehe

    zura: haha sure ramai cm tertipu kn..1st vid tu dh setahun lebiy sbb die berdiri pun steady je..

    Kalo awal2 training sure bleh swim..tp ade org ckp baby ni born with nature..mean they can swim actually....

    kak zihan memang plan nak bg nazhan ni swim..so 1st start igt nak cari neck float n tub tu..huhu

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images