U u,,,Me me

11:47 PM

Assalamualaikum,

Sudah laaa..cukup-cukup laaa...dah malas pun nak layan. Pas ni memang xde dah. Bukan nak emo sangat la...tp ape salahnye kan. Asyik tgk orang emo tak tentu arah ni pun bleh nek giler gak. Tp xpe la...rambut same hitam. Hati kan len2. Hambe sedar akan kekurangan diri hambe..X mengape! Tutup mata sebelah...

Rasenye pas ni wont be like old times la kot. Orang pun ade kate, wat baik berpada..wat jht tu up to u laa. Which is memang aku xkn amik port lg dah..kate nak b in grup sgt pun..xde la! Sedang2 je. Aku ade grup len yg lebiy benefit..

Now memang kene berhati2. So x payah la nk bermuka-muka. Nak rapat2 bagai..nak itu nak ini. Kalo kate aku show muke toya tu...ade lah diigtkn utk sedar diri ckit. Dan aku pun akan stop byk mende gk...Dun worry!

X penah2 aku rs mcm ni..but this time.. I think it's the time kot...

Kite start hidup baru dgn xde pepe k. 0-0!

And last but not least...Terima Kasih banyak2 di atas segala kebaikkan sebelum ni. Tuhan je la yg balas nanti. Balas di dunia n akhirat. And eventho dh abis raya, nak mintak maaf la ek...kalo2 la mulut ni penah mengata, mengutuk n etc..(mcm la cik potpet bkn name sbnr tu baik sangat!)..halal kan segala yg termakan/terminum k.

Dari hari ini,..konsep sedar diri bermula...

Ku akhiri dgn...

Wabillahhitaufiq Walhidayah..Wassalamualaikum Warrahmatullah Hiwabarokatuh..

Wassalam....

Nyt...zzzzzz

You Might Also Like

0 baby's note!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images